środa, 18 marca 2009

cisco vpn for XP and blue screen

Cisco vpn dla windows'a XP w nie których przypadkach ( niesprawdzone dane: software firewall albo domena ? ), powoduje blue screen. O to co pomogło.

Menadżer urządzeń -> wybieramy widok/view -> wybieramy opcje 'urzadzenia według połączeń/Devices by connection' oraz 'pokaż ukryte urządzenia/Show hidden devices'

szukamy 'vsdatant' i wybieramy wyłącz/disable następnie zresetuj komputer.


http://helpdesk.ugent.be/vpn/en/faq_cisco.php?id=29#veertien

A tu info jak poprawnie skonfigurować f-secura

http://support.f-secure.se/swe/corporate/supportissue/av-cs/interoperability/interoperability-issue-2004051100.shtml

2 komentarze:

Unknown pisze...

Dzięki - porada okazała się pomocna!
Wygląda mi na to, że przyczyną jest raczej firewall Comodo!

Na 2 komputerach w domenie nie miałem takich problemów. Problem występował na 2 różnych komputerach i żaden z nich nie był w domenie, a na każdym był Comodo Internet Security. Na pozostałych 3 komputerach które nie miały problemów (w tym 2 w domenie) nie było Comodo. Co ciekawsze na jednym z nich (tym nie w domenie) miałem 2 systemy Windows XP i na jednym były problemy zainstalowany był Comodo 5.3) a na drugim nie (Outpost firewall).
To są moje przypuszczenia, przydało by się jakieś potwierdzenie.

Pozdrawiam Yablon

Unknown pisze...

Thx, przepraszam, że tak długo nie odpowiadałem. Cisco zamknięty system vpn, społeczeństwo pewnie szybciej by to rozwiazali. Chociaż teraz vpny cisco to juz inna bajka.